آیا حمله قلبی مرتبط با بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا حمله قلبی مرتبط با بیماری مزمن کلیه

آیا حمله قلبی مرتبط با بیماری مزمن کلیه؟ CKD یک مشکل جدی است که می تواند از دیابت، فشار خون بالا و دیگر شرایط پزشکی ایجاد می شود. اما کسانی که با CKD در واقع بیشتر به عوارض ناشی از بیماری های قلبی عروقی، که می تواند شامل حمله قلبی و سکته، از نارسایی کلیه.
اتصال CDK و بیماری قلبی عروقی
سهم CKD و بیماری های قلبی عروقی دو عامل خطر مهم - دیابت و فشار خون بالا. هر دو می توانند عروق خونی آسیب در کلیه، جلوگیری از به درستی از بین بردن مایعات از بدن. یک چرخه مداوم آسیب - مایع اضافی به فشار خون بالاتر، که منجر به آسیب بیشتری رگهای خونی کمک می کند.
گاهی اوقات عوارض ناشی از CKD نیز می تواند بیماری های قلبی و عروقی بیشتر. آنها عبارتند از:
کلسیم بیش از حد یا فسفر در خون، که می تواند سفت و تنگ عروق خونی
سطوح بالای هموسیستئین، که برخی از شواهد نشان می دهد می تواند دیواره شریان آسیب و تشویق لخته خطرناک
التهاب سیستمیک است که التهاب است که در تنها بخشی از بدن نیست، بلکه به طور کلی گسترش و می تواند به حملات قلبی و سکته منجر
بیماران CKD نیز مستعد ابتلا به کم خونی است، که یک کاهش تعداد سلول های قرمز خون است. کم خونی طولانی مدت می تواند به قلب باعث به منظور توسعه یک هیپرتروفی بطن چپ، که به معنی عضله در سمت چپ قلب می شود غیر طبیعی ضخامت دارد. این می تواند به نارسایی احتقانی قلب منجر شود.
از آنجا که حتی از دست دادن جزئی از عملکرد کلیه به شدت می تواند به افزایش خطر آسیب رساندن به قلب، سکته مغزی، حمله قلبی یا سایر مشکل قلبی و عروقی رخ می دهد گاهی اوقات قبل از CKD است و حتی تشخیص داده میشود.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر به طور مستقیم یا مشورت ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: